Selena Gomez a declarat că nu îi place să vorbească despre bani și cataloghează acest subiect „o lipsă de respect”. Într-un interviu recent acordat Entertainment Tonight, fondatoarea Rare Beauty a fost întrebată despre statutul ei de miliardară, după ce s-a raportat că valoarea sa netă a ajuns la 1,3 miliarde de dolari. Răspunsul ei a fost unul modest, subliniind recunoștința față de fanii și susținătorii brandului său de frumusețe.
„Sunt foarte recunoscătoare”, a spus Selena. „Cred că este o lipsă de respect să vorbesc despre bani, dar chiar dau tot creditul oamenilor care cumpără produsele.”
Ea a adăugat că cei care au cumpărat produsele Rare Beauty sunt cei care au făcut posibil succesul brandului, subliniind că pentru ea, succesul înseamnă mai degrabă împlinirea unui vis decât un motiv pentru a se lăuda cu averea sa.
Bloomberg a raportat la începutul lunii septembrie că averea Selenei a depășit pentru prima dată pragul de 1,3 miliarde de dolari, plasând-o în indexul miliardarilor. Această avere impresionantă este în mare parte datorată succesului Rare Beauty, care a fost lansat în septembrie 2020 și a devenit rapid un favorit al generației Z și al influencerilor.
Potrivit unor rapoarte recente, aproximativ 81% din veniturile Selenei provin din compania de produse cosmetice, ceea ce demonstrează succesul uriaș al brandului său de frumusețe. În plus, o parte semnificativă a averii sale este atribuită parteneriatelor și aprobărilor de brand, care reprezintă aproximativ 6,9% din veniturile sale. Turneele și cariera muzicală ocupă, de asemenea, un loc important, reprezentând 4,8% din veniturile sale.
Selena Gomez a fost mereu deschisă în legătură cu viziunea ei asupra brandului Rare Beauty, afirmând că scopul său nu a fost niciodată doar de a câștiga bani. „Recunosc că uneori mă copleșește. Mă tot gândesc că dacă mă concentrez pe numere, voi pierde tot ceea ce a făcut Rare Beauty până acum. Nu mi-am dorit niciodată să fie vorba de a câștiga mulți bani și gata”, a explicat ea.
În mai anul acesta, au existat speculații că Selena intenționează să-și vândă brandul de machiaj odată ce a atins o valoare netă de 2 miliarde de dolari. Însă Selena a negat aceste zvonuri, menționând că nu are niciun plan în acest sens și că preferă să rămână concentrată pe valorile și obiectivele Rare Beauty.