Totul a început pe 5 aprilie, când tânărul din Reno, Nevada le-a scris celor de la fast-food întrebându-i de câte distribuiri ale postării sale are nevoie pentru a primi gratuit "chicken nuggets" pentru un an de zile. Restaurantul i-a răspuns în cel mai scurt timp, tot pe Twitter: "18 milioane".
Ei bine, e drept că tânărul n-a reușit să ajungă chiar la 18 milioane, ci doar la 3.430.249, ceea ce înseamnă că a depășit oricum recordul deținut în trecut de Ellen DeGeneres, cu selfie-ul de la Oscaruri.
"Nu ne aşteptam la aşa reacţie la postarea lui Carter, nu am fi putut anticipa vreodată sprijinul incredibil pe care l-a obţinut", a declarat un purtător de cuvânt al Wendy's, lanțul fast-food.
Mai mult, adolescentul a primit susținere și din partea unor firme precum Apple Music, Microsoft, Amazon sau Google dar și din partea unor staruri din lumea muzicii.