"The Dreamers", o coproducție Cat Music și Hahaha Production, este o piesă prin care cei doi artiști au creat o conexiune instant, datorită background-ului acestora și nu numai, iar remixul creat de Paul Damixie poate fi cu ușurință un imn al festivalurilor internaționale de muzică house și trance.
"#TheDreamers este o piesă foarte specială pentru mine pentru că atunci când am scris versurile ne-am gândit la acel sentiment nostalgic despre perioada în care eram tineri și nu aveam nicio grijă. Tot ce trăiam era un vis. Îmi amintesc că eram visători și inocenți și nu aveam nimic altceva decât visuri și era îndeajuns. Eram fericiți și apreciam lucrurile marunte", mărturisește Markus Schulz.
"E prima mea colaborare pe o piesă trance și mă bucur mult că e cu Markus Schulz, care e un artist desăvârșit-complet și complex. #TheDreamers descrie experiențele frumoase, visurile și dorințele trăite cu intensitate. Lui Paul i-a plăcut piesa și l-a inspirat să facă un remix. A păstrat cât mai mult din original, dar i-a dat un vibe dance, în stilul lui caracteristic", adaugă Smiley.
În ultimii 10 ani, Schulz a combinat identități diferite muzical precum progressive, house, trance în propriul sound creativ. În 2008, Schulz a intrat în Top 10 al DJ Mag Top 100 și s-a menținut în clasament pe primele poziții, până în prezent. În 2012, Markus fondează Schulz Music Group (SMG) și este votat ca America's Best DJ, în 2012 și 2014.
De-a lungul timpului artistul a lansat șase albume, printre care „Progression" (2007), „Do You Dream?" (2010), „Scream" (2012) și „Watch The World"(2016). Vara trecută, Markus Schulz a mixat în fața a sute de mii de oameni în cadrul Tomorrowland, Edc Vegas, Transmission și Luminosity Beach Frestival, dar și la UNTOLD. În urmă cu trei luni, Markus a fost desemnat pentru a treia oară în cariera sa „Cel mai bun DJ al Americii"(2018) și a câștigat Golden Pioneer DJ Mixer, premiu oferit de revista DJ Times.
La începutul lui 2018, Smiley le-a făcut fanilor săi o nouă surpriză și, împreună cu Feli, a realizat un duet emoționant: o variantă specială a piesei "Vals", ce a depășit deja 35 de milioane de vizualizări pe YouTube.
Proiectul #Smiley10 a debutat pe 10 martie 2017 cu piesa-manifest "Flori de plastic", al cărei videoclip, sub formă unui scurtmetraj de animație, este primul de acest gen lansat de Smiley. Aceasta a fost urmată de single-ul "De unde vii la ora asta?", care a reușit performanța de a strânge un milion de vizualizări pe YouTube în prima zi și aproape 64 de milioane până în prezent. "Domnu' Smiley", o piesă funk în care Smiley își cântă refrenul vieții, "Sa-mi fie vara", "Rara" și "O altă ea", „Ce mă fac cu tine de azi", feat. Guess Who, „Pierdut printre femei", „Vals" și "O poveste" au completat lista de piese lansate în cele zece luni ale proiectului #Smiley10, o confesiune muzicală multimedia, un maraton de lansări și inovații care a culminat cu o lansare de album. În februarie, acesta a colaborat cu Sore pentru "Jumătate", o piesă despre plăceri și despre păcate.
Paul Damixie, producător, remixer și DJ, cu un feeling extraordinar pentru remixuri, este cel care a transformat hit-ul lui Adele, „Hello", într-un adevărat imn house, ce a devenit cunoscut în întreagă lume. Acesta i-a adus premiul pentru cel mai ascultat remix în 2015 în Statele Unite ale Americii – iHeart Radio 2016 (Remix of the Year). Primul single lansat de către artist, "Get Lost", a fost în topul căutărilor din Shazam România și Rusia și s-a viralizat pe Spotify în Statele Unite ale Americii. Spania a fost și ea cucerită de către artist, unde single-ul a intrat în top 10 în playlist-ul Maxima FM. Vara trecută, a lansat "Rum & Coke" feat. L.A. James, o piesă estivală, o poveste contemporană despre iubire, libertate și vacanță. În urmă cu patru luni a colaborat cu IOVA pentru "Down On My Knees", single ce a cucerit topurile de specialitate. Paul a făcut parte din unul dintre cele mai de succes proiecte din România – Radio Killer, care a reușit să cucerească industria muzicală locală și internațională cu hit-uri precum „Voila", „Be free" sau „Lonely Heart".