Jennifer Lopez merge aproape zilnic la sala de sport sau de dans și asta se vede pe corpul ei lucrat. J.Lo, una dintre vedetele preferate ale paparazzilor din California, le-a oferit din nou acestora o ocazie să o pozeze.
În timp ce ieșea de la sală, artista de 54 de ani a apărut într-un tricou scurt, cu vedere la abdomenul cu pătrățele, și colanți mulați. Deși soțul ei, Ben Affleck, nu e la fel de pasionat de sport ca ea, s-a oferit, însă, să o aștepte în fața sălii și să o ducă acasă.
Citește și: Jennifer Lopez, imagine de femeie fatală. A pozat în lenjerie intimă. „Nu am văzut pe nimeni care să arate așa de bine la 54 de ani!”
De altfel, cântăreața și-a etalat trupul armonios și tonifiat într-o ședință foto cu totul specială, în care s-a lăsat pozată doar în lenjerie intimă, prima ei colaborare cu un brand italian de profil.
Jennifer Lopez nu este numai actriță și cântăreață, ci a intrat tare și pe piața afacerilor. Are un brand de cosmetice și produse de îngrijire personală, iar acum câteva luni a lansat și o marcă de băuturi alcoolice.
Deși acest nou business ar putea contribui serios la suma pe care artista a adunat-o în conturi, nu toți fanii ei au fost încântați. Criticii au remarcat că, deși J.Lo nu pune deloc gura pe alcool, a simțit nevoia să se aventureze într-un asemenea business doar pentru a face bani, scrie Page Six. Oh, wow, ce dezamăgire"; "De ce să nu creezi un brand non-alcoolic, având în vedere că ai vorbit despre efectele negative ale alcoolului și că tu nu bei? Se simte ca ceva care nu ți se potrivește, sunt curioasă de ce vinzi alcool"; "J.Lo, tu nu bei, iar asta se știe. Înțeleg, e vorba de bani, dar, dragă, tu nu bei alcool"; "Ugh, e vorba doar de bani", au fost câteva dintre mesajele celor care au ținut să-și exprime părerea cu privire la această nouă mișcare a divei.
Galerie foto