Jennifer Lopez nu este numai actriță și cântăreață, ci a intrat tare și pe piața afacerilor. Are un brand de cosmetice și produse de îngrijire personală, iar zilele trecute a lansat și o marcă de băuturi alcoolice.
Deși această nouă afacere ar putea contribui serios la suma pe care artista a adunat-o în conturi, nu toți fanii ei au fost încântați. Criticii au remarcat că, deși J.Lo nu pune deloc gura pe alcool, a simțit nevoia să se aventureze într-un asemenea business doar pentru a face bani, scrie Page Six.
"Îmi place să mă distrez și să mă relaxez cu prietenii, dar nu am găsit niciodată o băutură potrivită pentru mine. Am căutat ceva de care să mă pot bucura, care să se potrivească modului atent în care îmi trăiesc viața. Când nu l-am găsit, am decis să creez Delola", a fost mesajul prin care Lopez a anunțat lansarea liniei de băuturi alcoolice.
Nu a trecut mult și fanii dezamăgiți au simțit nevoia să-și spună părerile, în secțiunea de comentarii. "Oh, wow, ce dezamăgire"; "De ce să nu creezi un brand non-alcoolic, având în vedere că ai vorbit despre efectele negative ale alcoolului și că tu nu bei? Se simte ca ceva care nu ți se potrivește, sunt curioasă de ce vinzi alcool"; "J.Lo, tu nu bei, iar asta se știe. Înțeleg, e vorba de bani, dar, dragă, tu nu bei alcool"; "Ugh, e vorba doar de bani"; "J.Lo a fost mereu o inspirație pentru mine, pentru a sta departe de alcool. A vorbit despre faptul că rareori bea și atunci când o face, doar gustă pentru a sărbători ceva, așa că mi se pare trist că promovează o băutură cu alcool"; "Bineînțeles că este o afacere și e vorba despre bani, dar mi se pare atât de fals să promovezi alcoolul sub deviza 'a trăi puțin', când ea vorbește despre cât de rău e alcoolul pentru pielea ei, că nu face parte din stilul ei de viață, să nu vorbim și despre vechile probleme ale lui Ben. Dar hei, cu toții ne-am schimba pentru bani, nu?", au fost câteva dintre mesajele adunate pe Instagram.