În sfârşit, Facebook a reacţionat la numărul tot mai mare de utilizatori care dau „Like” la pagina lui Justin Bieber! Conştient de efectele negative pe care numărul mare de fani Justin Bieber le are asupra companiei, Mark Zuckerberg a decis să introducă butoanele de „Dislike” şi „Hate” pe pagina de Facebook a artistului canadian.
În plus, butoanele de „Dislike” şi „Hate” vor avea dimensiuni care să le facă foarte uşor vizibile, în timp ce butonul de „Like” va fi micşorat substanţial, pentru a împiedica astfel creşterea numărului de fani ai canadianului. „Justin Bieber are peste 40 de milioane de fani pe Facebook, ceea ce ne pune într-o lumină extrem de proastă. Facebook lasă impresia că este locul unde se adună toţi adolescenţii frustraţi şi plin de coşuri”, şi-a motivat decizia Mark Zuckerberg.
Noile butoane introduse de Facebook au avut un succes mult peste aşteptările acţionarilor companiei. În mai puţin de o săptămână, pagina lui Justin Bieber a primit aproape 100 de milioane de „Dislike”-uri şi peste 300 de milioane de „Hate”-uri.
Material produs de : www.TimesNewRoman.ro (Cotidian independent de umor voluntar)
(Pentru mai mult umor asculta-i in fiecare luni, miercuri si vineri la AlarmaProFM si intra pe site-ul lor)
(Pentru mai mult umor asculta-i in fiecare luni, miercuri si vineri la AlarmaProFM si intra pe site-ul lor)