Gwilym Pug era un om de afaceri galez care activa în domeniul asigurărilor. El lucra de acasă, unde petrecea peste zece ore pe zi în faţa laptopului şi la telefon. Ajusese la 127 de kilograme, dar nu prea îi păsa. Până la un moment dat.
Într-o zi, frizerul său i-a sugerat să-şi lase barbă şi să încerce un nou look. Gwilym a mers chiar mai departe. A hotărât că trebuie să-şi facă ordine în viaţa sa, în special privind dieta.
Prima hotărâre majoră a fost să renunţe la job-ul pe care-l făcea de acasă. În patru ani a piedut peste 40 de kilograme prin dietă şi multă sală.
Cu noul look şi cu un corp lucrat, Gwilym şi-a făcut cont pe Instagram unde a început să posteze fotografii cu el.
Acolo a fost descoperit de scouterii de la agenţia AMCK Models din Londra.
A apărut în campanii pentru firme precum Vans, Bud Light sau Diesel.
Mai nou, Gwilym este ambassador în campania pentru noul brand al lui David Beckham, House 99!. (sursa Bored Panda)