Taylor Swift și-a doborât propriul record. „Midnights”, noul material discografic al starului american, a devenit cel mai bine vândut album din 2022, după ce a ajuns la peste un milion de copii în SUA, în primele trei zile de la lansare.
Niciun artist nu a mai reușit o astfel de performanță de când Taylor însăși a lansat albumul „Reputation”, cu cinci ani în urmă, potrivit Billboard.
Taylor a lansat ediția de bază a albumului vineri la miezul nopții, apoi, câteva ore mai târziu, și-a încântat fanii cu o versiune extinsă numită 3AM care include încă șapte melodii.
Taylor a doborât și recordul de pe Spotify, în plus a obținut review-uri excelente pentru munca ei. „Cum am devenit așa norocoasă?”, s-a întrebat cântăreața de 32 de ani, născută în Pennsylvania. Ea a repostat pe Twitter un titlu din The Guardian, publicând o imagine în care apare alături de compozitorul Jack Antonoff după ce a citit recenzia.
Taylor Swift, despre „Midnights”: Un colaj intens de urcuşuri şi coborâşuri
Swift descrie noul album, care conţine 13 piese, „un colaj intens de urcuşuri şi coborâşuri, fluxuri şi refluxuri”.
„Viaţa poate fi întunecată, înstelată, înnorată, terifiantă, electrizantă, fierbinte, rece, romantică şi singuratică. Exact ca Midnights”, a explicat ea pe Instagram.
Prima melodie de pe album este „Lavender Haze”', o sintagmă pe care Swift a auzit-o prima dată pe când se uita la serialul de televiziune „Mad Men” şi care semnifică a „fi îndrăgostit”, iar primul extras pe single de pe album, „Anti-Hero”, este, potrivit artistei, una dintre melodiile sale preferate, care sondează propriile ei nesiguranţe.
„Snow On The Beach”, o altă piesă inclusă în album, este înregistrată în colaborare cu cântăreaţa Lana Del Rey, pe care Swift spune că o admiră de mult timp.
Cântăreaţa a mai dezvăluit că „Midnights” este integral un album-concept „despre intensităţile acelei ore perplexe şi nebune” şi că îi place să le împărtăşească fanilor din procesul ei creativ publicând şi piese suplimentare care nu au intrat în album.
Galerie foto
Swift, deţinătoarea a 11 trofee Grammy, a ajuns în vârful clasamentelor muzicale graţie celor mai recente albume, printre care cele două discuri-surpriză pe care le-a lansat în timpul pandemiei de COVID-19, „Folklore” şi „Evermore”.