Dacă pe vremuri am lansat hiturile Ozone, astăzi cantam cu cei mai mari atisti pe Casa Poporului. Elementul care ne-a definit și ne-a întinerit mereu a fost muzica și ne place să credem că am influențat cu ajutorul ei povestea unei întregi generații. ProFM a fost și a rămas radioul distracției “made în România” pentru că am cântat românește, ne-am distrat ca la noi acasă și am trăit alături de ascultătorii noștri.
De la aceste idei a pornit și noua campanie de imagine ”Ești bine cu ProFM” concepută și implementată de un nume vechi al publicității românești, Andrei Fodolică. Campania ”Ești bine cu ProFM” pleacă de la un insight simplu dar neglijat. Muzica care îți place îți schimbă mood-ul în bine. Și unde e mai potrivit și necesar acest shift de percepție al cotidianului, decât în oraș. Unde totul este numai un nerv, lumea e încordată, claxoanele se aud mai des ca râsetele, orele de vârf în mijloace de transport sunt mici lecții de supraviețuire, noile și puținele piste de bicicliști sunt mai populate cu mașini parcate decât cu tineri grăbiți pe două roți care își strigă indignarea pe câte o rețea socială uploadand poze sau filmulețe care ilustrează fenomenul, mâncarea take out vine mai mult rece decât caldă acasă ori la birou și mai mult sau mai puțin ce ai comandat, parcagiii agasanți sunt mai numeroși ca locurile de parcare, și câte și mai câte pricini, variate precum persoanele care trăiesc în el, ce te fac să strâmbi din nas-majoritatea pe bună dreptate, altele doar pentru că suntem prea obișnuiți să o facem.
Iar atât timp cât depășesc puterea ta ori cea colectivă de schimbare, împăca-te cu ele. Zâmbetul pe buze, nu le mai lăsa să te afecteze. Muzica îți pornește buna dispoziție si te ajută să ignori relele ”citadine” care ți se întâmplă. Și să mai pui pauză la contabilizarea lor. În special când a ieșit soarele în această primăvară-vară nehotărâtă, dă drumul la radio și fredonează orice îți place, ȘI HAI SĂ MAI FIM ȘI BINE pentru că sunt o mulțime de motive să zâmbim, și să ignorăm tot ce nu ne place. Ești bine când muzica e bună. “
Primele două execuții ale campaniei, „autobuzul’ și „biciclistul”, vor fi expuse în București pe OOH, tranzit și digital.
Echipa care s-a implicat în realizarea campaniei “Esti bine cu ProFM”:
- Andrei Fodolica (creative- fodolica.ro), Nicolae Burcă (ginphoto.ro- fotograf)
- ProFM : Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga, Marius Dobre.
Odată cu lansarea acestei campanii și cu aniversarea a 24 de ani de ProFM în România, sărbătorim și prin relansarea site-ului www.ProFM.ro, locul în care adunăm toate momentele unice on-air, dar și exclusivități video, fun și multă muzică nouă. Noul site vine cu o nouă prezentare grafică, dar şi cu o nouă structură de conţinut. Noul design exprimă mai bine personalitatea actuală a brandului ProFM, interfaţa fiind simplă, clară şi uşor de utilizat.
Mulțumim pentru găzduire și ajutor R.A.T.B – Regiei Autonome de Transport București ( http://ratb.ro/ ) și pentru cateringul excelent prietenilor noștri de la Gala Catering ( http://www.galacatering.ro/ ).