Gala de excelenţă, cel mai prestigios eveniment al anului, a recunoscut şi a premiat personalităţile şi brandurile reprezentative pentru România în 2016.Oamenii care pun România pe harta lumii au fost subiectul studiului şi Galei Valori de România.
Cu experienţa celor 16 ani de când scrie despre performanţă, echipa Biz, împreună cu Unlock Market Research, a dezvoltat o cercetare calitativă pentru a evidenţia valoarea pe care o reprezintă fiecare dintre nominalizaţii galei. În realizarea listei de nominalizaţi au fost consultaţi lideri de opinie, profesionişti din marketing, comunicare, manageri şi CEO din diverse domenii de business.
Tema principală a studiului şi evenimentului a fost performanţa. 28 de profesionişti şi-au adjudecat trofeele primei ediţii Valori de România.
Gala Valori de România îşi propune să celebreze şi să prezinte, în fiecare an, adevăratele valori, astfel că, Revista Biz deschide o platformă de nominalizări pentru ediția viitoare: Gala Valori de România 2017.
Câştigătorii ediţiei se regăsesc pe site-ul http://www.revistabiz.ro/valorideromania2016.
Designul trofeului Galei Valori de România a fost realizat de artistul Albert Sofian, inspirat din Cocoşul lui Brâncuşi, un exemplu de ascensiune şi ambiţie românească.
***
Despre Biz
Biz este brandul care reuneşte o puternică comunitate de oameni de afaceri, atât online, cât şi offline. Redacţia s-a impus prin realizarea unor importante studii şi topuri în parteneriat cu agenţii de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul Directorilor de Marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul Agenţiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz este unic laureat Red Dot din România. În premieră absolută pentru România, Brandient şi Biz au câştigat legendarul premiu Red Dot Design Award, cea mai prestigioasă competiţie internaţională de design, pentru coperta ediţiei BizSingapore
Jurnaliştii revistei au lansat puternice campanii de conştientizare a valorilor româneşti (Susţinem inovaţia, Sunt un ţăran) sau proiecte unice în lume precum Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai importanţi directori de marketing din România îşi schimbă, pentru o zi, compania în care lucrează. O altă inovaţie este Biz World, ediţii ale revistei realizate integral peste hotarele ţării, în Bruxelles, Londra, SUA, Germania, Singapore şi Austria.
Biz este un brand unic în mass-media de afaceri din România. De 15 ani organizează puternice evenimente de afaceri în 9 oraşe din ţară şi 8 capitale din lume, de pe 3 continente.
www.revistabiz.ro