Un milion de utilizatori semnează o petiţie prin care solicită companiei să revină la versiunea anterioară, deoarece noul design nu este cronologic, iar news feed-ul este confuz. Snapchat a făcut modificările ca o modalitate prin care reţeaua de socializare să îşi valorifice mai uşor serviciul prin implicarea în mai multe anunţuri publicitare.
Noul design era menit să atragă mai mulţi utilizatori noi, însă mulţi dintre fanii Snapchat nu sunt încântaţi de noile modificări. Vedetele au criticat în mod public noul design, iar un mesaj pe Twitter din partea modelului Kylie Jenner a tăiat un miliard de lire sterline (1,35 miliarde de dolari) din valoarea de piaţă a serviciului mobil, după ce a spus că nu va mai folosi Snapchat din pricina noii versiuni.
În primul trimestru din acest an, patru milioane de utilizatori noi s-au alăturat serviciului, puţin peste jumătate din numărul estimat. Reprezentanţii platformei spun că, în acest trimestru, veniturile din publicitate ale companiei ar putea scădea din cauza numărului redus de utilizatori activi zilnic.