Zuckerberg a spus că acest serviciu va avea ca scop să îi ajute pe oameni să îşi găsească parteneri pe termen lung."Va fi pentru a construi relaţii reale, pe termen lung, nu doar pentru aventuri de o noapte", a spus Zuckerberg, care a subliniat că, în SUA, unul din trei mariaje încep printr-o relaţie online şi că aproximativ 200 de milioane de utilizatori Facebook au statut de celibatar.
Prin noul serviciu, care va fi unul gratuit, utilizatorii vor putea să îşi creeze un profil "matrimonial" separat, care nu va fi vizibil pentru prietenii din reţea, iar potenţialii parteneri vor fi recomandaţi pe baza preferinţelor, punctelor de interes menţionate, precum şi a prietenilor comuni. Mark a mai spus că serviciul a fost conceput astfel încât să respecte regulile privind confidenţialitatea şi protecţia datelor.
De asemenea, Facebook a anunţat că va lansa o funcţie numită "Clear History" ("ştergere istoric"), care le va permite utilizatorilor să vadă ce aplicaţii şi site-uri trimit informaţii reţelei de socializare, să şteargă date din conturile lor şi să împiedice Facebook să le stocheze.