Rebecca Harrop, un influencer de doar 19 ani din Australia, te învaţă cum pot avea mai mult succes postările tale. Îţi oferă şi câteva stategii pentru a-ţi maximixa reach-ul.
Utilizează întotdeauna cel puţin 30 de hastag-uri la postări
Te poţi inspira din ce este trending pe Google şi să le încorporezi în postările tale sub formă de hastag. De exemplu, la o postare de beauty poţi folosi hastag-urile: #makeup, #cosmetics, #girly, #bblogger, #igmakeup şi #instagood. Astfel, ai putea aduce mai multe like-uri şi vizibilitate pe pagină. Iată cum arată o postare a Rebeccăi.
Editează fotografiile din aceeaşi postare în scheme similare de culori
E bine să foloseşti anumite filtre care să nu schimbe major fotografia iniţială. Tonurile calde cu cele reci nu prea se potrivesc. Aşa că este de preferat ca fotografiile să fie prelucrate cu tonurile apropiate. Pentru pozele în care vrei să scoţi în evidenţă peisajele poţi folosi aplicaţia Lightroom.
Foloseşte "Highlights" pe Insta Story
Instagram îţi permite acum să-ţi salvezi poveştile în partea de sus a feed-ului sub o bară numită "Highlights". Atunci când cei care ajung pe pagina ta, având bifat "Highlights", ei pot vedea un teaser de imagini înainte să ajungă la cele principale.
Arată-ţi chipul pe Insta Stories, chiar dacă este o pagină în care faci reclamă la anumite produse
"Nu te ascunde în spatele imaginilor de produs sau a reclamelor. Este important să arăţi că există o persoană în spatele acestor imagini, asta ţi-ar putea aduce mai mult trafic" a declarat Rebecca. Sunt câteva sfaturi pe care le poţi încerca, asta nu înseamnă că poţi obţine aceleaşi rezultate ca Rebecca.