"Prima parte a turneului ACADELIA a însemnat o avalanșă de trăiri. Mi-am dorit un public nebun și așa a fost, mi-am dorit emoție și am primit, mi-am dorit o producție la înălțime și am muncit mult pentru asta. Din toamnă ne întâlnim iar în lumea ACADELIA!", a spus Delia.
Acadelia a început anul trecut în noiembrie, la București, iar conceptul original al Deliei a continuat în prima parte a acestui an în Timișoara, Craiova, Târgu Jiu, Galați, Buzău, Bacău, Piatra Neamț, Brașov, Iași, Sibiu, Târgu Mureș, Baia Mare, Oradea, dar a ajuns și peste hotare, la Indigo O2 Arena din Londra. Urmează în toamnă Cluj și Chișinău.
Delia a făcut acrobații spectaculoase pe scenă
Spectacolul susținut de Delia și organizat de Global Events & Delia Event a avut un meniu curajos din care nu au lipsit coregrafiile, hit-urile lansate de artistă, multe dintre ele compuse chiar de ea, invitatul special, Nick, prezent în toate orașele, dar și costume spectaculoase. Delia a pregătit un spectacol, în toate orașele din turneu, din care nu au lipsit efectele speciale și acrobațiile spectaculoase, pe care le-a repetat și exersat zile în șir.
Un decor de poveste și 126 de kilograme de dulciuri
Din Acadelia nu puteau lipsi dulciurile. Conceptul inedit al show-ului Deliei s-a regăsit în scenografie, obiecte de decor, acadele imense, costume cu accente colorate. În plus, organizatorii au avut grijă ca cei din public să primească dulciuri, astfel că în acest turneu s-au consumat nu mai puțin de 126 de kilograme de dulciuri.
Show-ul Deliei a fost sold out în toate orașele și a înregistrat aproape 50.000 de bilete vândute. Nu mai puțin de 96 de oameni din echipa tehnică și artistică au lucrat la show-urile ACADELIA din țară. Un autocar cu echipa artistică, unul cu echipa tehnică și cinci camioane cu echipamente de scenă pentru fiecare show au parcurs 7.000 de kilometri prin România pentru a oferi publicului din toate orașele incluse în turneu un show ca afară. Acestora li se adaugă încă 5.000 de kilometri dus-întors pentru show-ul din Londra.