Emoționat, Selly le-a spus fanilor că este foarte important ca fiecare să își urmeze pasiunea și să-și împlinească visul, așa cum au făcut și ei, cu foarte multă muncă și încredere în sine.
„Sunt mulți dintre voi care poate vor să fie fotbaliști sau olimpici la mate sau fotografi sau orice altceva. Vreau să vă urmați visul și să nu vă lăsați influențați de părerea celor din jur. Trebuie să fiți voi înșivă, să fiți autentici și să faceți mereu ceea ce iubiți.”
Cu peste 2 milioane de subscriberi pe propriul canal de YouTube, cel mai urmărit vlogger din România, Selly, a lansat proiectul 5GANG împreună cu Diana Condurache, Gami, Pain și Exploit.
„Le mulțumim fanilor foarte mult. Faptul că o trupă înființată într-un an și jumătate a reușit să vândă două concerte sold out, care au avut loc în aceeași zi, pentru noi este fenomenal! Cred că avem și noi meritul nostru, dar este clar că și modul de percepție al fanului față de content s-a schimbat foarte mult. E clar că există o comunitate foarte, foarte atașată și că există o chimie reală între noi și public. Noi simțim asta din ce în ce mai mult la fiecare show și am simțit-o mai ales astăzi, la Arenele Romane, când au venit oameni într-un număr atât de mare. Simt că ne cunosc, simt că ne știu fiecare vers, fiecare glumă, fiecare replică și asta nu poate decât să mă umple de fericire”, a declarat Selly la finalul primului concert, potrivit fabricadepr.ro.
Selly a anunțat că după succesul din 1 iunie urmează o vară plină de proiecte, "videoclipuri, lucruri muncite și lucruri care ne plac: scheciuri, provocări și multă muzică".
5GANG și invitații lor au cântat în fața a 10.000 de spectatori, la Arenele Romane, de Ziua Copilului, la cele două concerte "24/7" sold out.