Jennifer Lopez spera să dea lovitura cu noul ei album, primul după 10 ani, "This Is Me... Now". În ciuda unei intense campanii de promovare și a unui film, chiar și ea a avut semne de întrebare, după cum a mărturisit în documentarul lansat zilele trecute.
"Nu trebuia neapărat să fac un album. Nu e ca și cum cineva cerea următorul album J.Lo, înțelegi ce vreau să spun?" - se întreba ea, într-un moment de vulnerabilitate, despre cât de mult îi pasă publicului de ea.
Citește și: Ce părere au gemenii lui Jennifer Lopez despre muzica mamei lor: „M-a durut când mi-au spus”
Al nouălea album al lui Lopez nu a debutat grozav în topuri. În clasamentul Billboard 200, etalonul în materie de muzică proaspăt lansată, "This Is Me... Now" a intrat doar pe locul 38, scrie New York Post. În trecut, șapte dintre precedentele materiale discografice au debutat în Top 10, iar albumul "J.Lo", din 2001, a deschis direct pe locul 1.
În ciuda faptului că de-a lungul anilor a rămas în prim-plan, bifând câteva performanțe remarcabile, precum show-ul din pauza Super Bowl, alături de Shakira, în 2020, sau apariția la inaugurarea prezidențială, în 2021, albumul ei nu a fost primit cu prea mare entuziasm.
20 de milioane de dolari a investit Jennifer Lopez în albumul și filmul scurt făcute, dar și multă pasiune și dorință de a arăta că și la peste 50 de ani mai are multe de spus în industrie. Documentarul poartă numele ultimului cântec de pe album, "The Greatest Love Story Never Told", titlu inspirat de cartea pe care Ben Affleck i-a oferit-o de Crăciun, în 2021, după ce au redevenit un cuplu, în care pusese toate scrisorile și e-mailurile pe care și le trimiseseră de-a lungul anilor.
Galerie foto