Beyonce și Jay Z s-au căsătorit în 2008. În acest moment, averea rapperului este dublă față de cea a soției, fiind pe lista celor șase miliardari de la Hollywood.
Nativul din Brooklyn a fost la un moment dat dealer de droguri, dar când a început să obțină bani din muzică a făcut mișcări financiare inteligente pentru a-și ridica propriile afaceri. A investit în Rocawear, Roc Nation, Uber, Armand de Brignac Champagne, D’Usse și Tidal. Acțiunile lui în aceste companii, câștigurile din muzică și imobiliarele l-au propulsat direct în clubul miliardarilor.
La rândul ei, Beyonce a crescut în Houston. Și-a strâns cea mai mare parte a averii de 500 de milioane de dolari din muzică. Astăzi, soții Carter au numeroși angajați care lucrează pentru ei, de la manageri la asistenți, dansatori, chefi, bone și menajere. Iată ce spun aceștia despre șefii lor, potrivit thethings.com.
1.
Beyoncé și Jay Z își iau munca în serios. Jay Z repetă piesele și memorează de fiecare dată versurile înainte de a merge să înregistreze. Beyoncé se asigură, de asemenea, că parcurge fiecare detaliu al unui nou single și că totul este bine pus la punct înainte de a intra în studio. Amândoi sunt cei mai mari critici ai lor.
2.
Vor mereu ca angajații să fie profesioniști. Beyoncé și Jay Z sunt oameni harnici și se așteaptă ca cei din personal și asociații să fie la fel. De-a lungul timpului, au rupt legăturile cu prietenii și membrii familiei care nu se încadrau în stilul lor de viață, așa că nu au nicio problemă să renunțe la angajații leneși, comozi sau care se plâng de jobul lor.
3.
Își plătesc bine angajații. B și J sunt foarte generoși când vine vorba de veniturile celor care lucrează pentru ei. Câteva dintre milioanele pe care le fac se duc pe salarii. Fiecare bonă primește, se pare, 100.000 de dolari pe an. La fel ca mulți angajatori, Jay și Bey le oferă angajaților bonusuri la sfârșit de an. Într-un an au plătit prime de $6,4 milioane.
4.
Beyonce și Jay Z impun reguli stricte. Artista are un manual creat special pentru cei din staff-ul său pentru ca aceștia să înțeleagă de la început ce așteptări are de la ei. Potrivit mai multor surse, fiecare angajat trebuie să citească ghidul respectiv și apoi să semneze un contract special. Pentru fiica lor, Blue Ivy, există, de asemenea, un manual special: The Daily Program Of Blue Ivy.
5.
Se așteaptă ca angajații să fie discreți. Soții Carter se numără printre cele mai secretoase cupluri de la Hollywood și asta se datorează și celor care lucrează pentru ei. Oamenii din staff-ul lui Beyonce au ținut secretul sarcinilor până când artista a fost pregătită să divulge chiar ea informațiile publicului. Angajații trebuie să păstreze secrete și proiectele de viitor ale cuplului. Au fost foarte puțini cei care au știut de existența albumului Lemonade până să-l lanseze.
6.
Bey și Jay înțeleg cel mai bine sensul expresiei ‘timpul înseamnă bani’. Așa că au pretenția ca angajații și colaboratorii să nu întârzie la întâlniri sau la program. Jay Z a amendat-o pe Rita Ora pentru că a întârziat 10 minute la studio.
7.
Le place să dețină controlul. Beyonce, de exemplu, își scrie în continuare piesele și schimbă mereu coregrafia dansurilor după gustul ei. Jay Z este mereu prezent la întâlnirile de afaceri.
8.
Copii sunt lumea lor. Blue Ivy are 8 ani. Gemenii Rumi și Sir Carter, doi ani. Lui Beyoncé nu-i place să stea prea mult fără să fie în preajma copiilor. Fiecare dintre gemeni are câte trei bone. Pentru că au programe diferite au fiecare propriile dădace. Blue Ivy are două bone, dar și trei bodyguarzi care o însoțesc la școală.
9. Sunt perfecționiști. Stau ore întregi în studio sau în sala de dans până iese totul perfect. Regula se aplică și pentru angajați.
10. Le place să țină aproape de ei anumite pesoane în care au încredere. Young Guru a lucrat pentru Jay Z multă vreme. Sarcina lui era să-i protejeze muzica. Beyonce are câțiva dansatori la care nu renunță tocmai pentrru că îi țin secrete mișcările de dans până în ziua când urcă pe scenă.