Universal Music Group a anunţat că a semnat un contract de parteneriat pe termen lung cu artistul canadian The Weeknd, care vizează înregistrări muzicale, drepturi de publishing, lansări de videoclipuri şi proiecte de merchandising, informează Variety.
Noul parteneriat consolidează relaţiile profesionale pe care The Weeknd le are cu Republic Records, o casă de discuri deţinută de Universal Music Group, cu care starul canadian colaborează din anul 2012 şi care va continua să lanseze viitoarele înregistrări muzicale ale acestuia. Totodată, Universal Music Publishing va administra toate drepturile aferente pieselor şi albumelor viitoare ale cântăreţului canadian, precum şi catalogul său muzical, în virtutea unui contract pe termen lung, care va intra în vigoare după expirarea contractului său cu Kobalt.
Bravado, compania de branding şi merchandising deţinută de Universal Music Group, va colabora la proiecte de acest tip cu The Weeknd, în timp ce XO va extinde şi dezvolta viitoare proiecte globale de merchandising, branding, comerţ electronic şi vânzări cu amănuntul. Noul contract prevede, de asemenea, viitoare proiecte audiovizuale în colaborare cu Republic Records şi Universal Music Group.
Termenii acestui parteneriat pluridisciplinar nu au fost dezvăluiţi.
Cântăreţul canadian The Weeknd a vândut peste 75 de milioane de copii ale albumelor sale pe plan mondial şi deţine recordul pentru cea mai îndelungată prezenţă a unui cântec în istoria topului Billboard, după ce una dintre piesele sale de mare succes, "Blinding Lights", a petrecut 90 de săptămâni în clasamentul Hot 100. Artistul canadian a fost cap de afiş al show-ului programat în pauza galei Super Bowl din 2021 şi a fost headliner la ediţia din acest an a Festivalului Coachella.
The Weeknd va începe în vara acestui an un turneu mondial pe stadioane, "After Hours Til Dawn", în cadrul căruia starul canadian va susţine concerte în America de Nord, Europa, America de Sud, Asia, Australia, Africa şi Orientul Mijlociu.
Pe profm.ro: