Bucuresti | 102,8FM STEFANIA - DIS MOI (NEW PW)

Grupul DIGI și ecoul angajamentelor de CSR în 2021

Vizual_1600x960
Grupul DIGI și ecoul angajamentelor de CSR în 2021

Profil de companie responsabilă social în anul 2021

2021 a reprezentat, cu siguranță, anul comunității și al digitalizării. La finalul celui de-al doilea an de pandemie, prioritățile și tendințele s-au schimbat substanțial, dar au demonstrat că, împreună, #oameniiDIGI au devenit mai puternici și mai uniți, fapt concretizat și într-un nou studiu DIGI.

O companie responsabilă în România se implică activ, sprijină comunitatea din care face parte și acționează la nivelul educației, sănătății și mediului. Aceștia sunt pilonii care stau atât la baza unei strategii solide de dezvoltare durabilă, cât și a identității sustenabile, construită în mod real și conștient. Centrat pe beneficiul comunităților din România și pe gradul de preocupare a publicului față de proiectele de CSR derulate de companie, chestionarul „Ce înseamnă pentru tine RESPONSABILITATEA?” a fost completat online de 1.050 de respondenți, în perioada 23 noiembrie – 20 decembrie 2021, la inițiativa Grupului.

Conform rezultatelor, românii învață despre comportamentul responsabil și asimilează informațiile în cadrul familiei (49%), iar dacă în 2020 aceștia situau pe a doua poziție școala, în acest an a fost înlocuită de comunitate (18%), urmată de școală (12%), respectiv de toate aceste situații de interacțiune socială (17%).

În privința domeniilor în care ar trebui să se implice companiile, în viitor, și pe baza cărora să își creeze strategiile de responsabilitate socială, respondenții nominalizează pe primul loc educația de masă (41%), urmat de sănătate (17%), protecția mediului (11%). Participanții consideră că o companie se poate considera responsabilă doar atunci când, prin intermediul acțiunilor și politicilor promovate de aceasta, sprijină comunitatea (28%), se preocupă de angajați (21%), susține educația (11%) sau pune tehnologia în slujba oamenilor (7%).

DIGI, o companie recunoscătoare și aproape de oameni

Sprijinirea și încurajarea bunăstării sociale reprezintă un proces continuu, prin urmare, în 2021, DIGI a continuat să se implice în cauze care au avut impact real asupra angajaților, abonaților săi și față de întreaga comunitate. Grupul a realizat proiecte în domeniul sănătății (#DigiWell), cât și în cel al educației (#DigiEdu), al sustenabilității (#DigiBenefit) și digitalizării, pentru creșterea șanselor de integrare și dezvoltare socială (#DigiActiv).

Astfel, Grupul încheie anul 2021 cu 7 campanii de imunizare a cel puțin 1.000 de angajați și membri ai familiilor acestora, la nivel național; 180 de angajați prezenți la centrele de donare și cel puțin 440 de vieți salvate prin campania DIGI donează viață; extinderea proiectului DIGI CoRRRner în toate cele 458 de magazine din rețeaua companiei; 14 beneficiare ale Asociației Casiopeea sprijinite cu proteze mamare; peste 4.000 de copii conectați cu școala în urma campaniei Școala fără pauză și peste 400 de beneficiari din comunitățile locale, în urma proiectului Turul Târgurilor de Crăciun. În ceea ce privește securitatea cibernetică, DIGI a sprijinit prima ediție a evenimentului CyberHack 2021 și a desfășurat numeroase campanii interne de informare și conștientizare, dar și concursul intern Ferește-te de ȘiretClick!.

Inițiativele DIGI au avut ecou, astfel, 66% din persoanele care au completat chestionarul consideră că proiectele derulate de DIGI au adus schimbări la nivelul comunităților din România.

În ciuda priorităților pe care pandemia le-a schimbat, compania și-a urmat obiectivele de dezvoltare sustenabilă, iar aceste proiecte nu ar fi fost realizabile fără implicarea și eforturile tuturor #oamenilorDIGI, cărora Grupul le mulțumește, pentru că au ales să rămână conectați la nevoile societății, respectând, în același timp, normele de siguranță.

Având în vedere acțiunile pe care DIGI le-a întreprins de-a lungul anului, 84% din respondenți au evaluat DIGI drept o companie „categoric responsabilă” sau „mai degrabă responsabilă” din punct de vedere social. Comparativ cu anul 2020, compania și-a îmbunătățit percepția publică privind implicarea în activitățile de CSR.

Acest lucru este demonstrat și de topul generat prin menționarea spontană a proiectelor de responsabilitate socială corporativă demarate de companie. Respondenții au nominalizat următoarele inițiative: Digi #EDU (donații de echipamente și servicii de conectivitate pentru copiii din zone defavorizate sau din comunități izolate/ mediul rural, 27%), campaniile de imunizare și de luptă împotriva COVID-19 (22%), și campania de donare de sânge Digi donează viață (20%). În clasament mai figurează și proiectul DIGI CoRRRner (9%), Casiopeea - Cursa Roz (cros și marș anual pentru femeile care suferă de cancer la sân, 6%), #amgrijă (5%), campania Școala fără pauză, parteneriat DIGI FM și Asociația Banca de Bine (3%) și acțiunile privind Securitatea Cibernetică (2%).

Având în vedere mijloacele de comunicare prin intermediul cărora respondenții au aflat de acțiunile de responsabilitate socială, 66% au indicat mediul online ca sursa principală, 29% radio și 5% posturile de televiziune.

Îmbunătățirea continuă este un proces-cheie în abordarea operațiunilor companiei, astfel, eforturile și inițiativele DIGI au atras progrese recunoscute inclusiv de organizatorii CST Index România, care au acordat companiei Bronze Level Recognition, în cadrul ediției de anul acesta. Aceste rezultate sunt dovada faptului că percepția publică, în ceea ce privește acțiunile de CSR ale companiei, este favorabilă atât în rândul agențiilor cu expertiză, cât și printre beneficiarii direcți ai campaniilor.

Top citite
01 hoi@aarongodderis.com
DIGI începe activitățile comerciale în Belgia
02 vizual comunicat campanie Pădurea DIGI
Din grijă pentru natură, 3.100 de copaci prind viață în “Pădurea DIGI”
03 Vizual Digi Communications
Digi Communications N.V. raportează venituri și alte câștiguri consolidate de 1,414 miliarde euro în primele 9 luni ale anului 2024
04 1280x720px_Vizual comunicat Cyber Monday
La DIGI, continuă sărbătoarea ofertelor speciale de Cyber Monday
05 Vizual Black Friday 2024
DIGI intră în competiția reducerilor de Black Friday
ProFM
Theo Rose ProFM
Exclusiv! Theo Rose, în lacrimi: ,,E prima oara când vorbesc despre fostul iubit”
Pe aceeași temă
vizual comunicat lansare DIGI Portugalia
DIGI se lansează în Portugalia cu prețuri competitive încă din prima zi

Începând din 4 noiembrie 2024, DIGI intră pe piața de telecomunicații din Portugalia, cu o ofertă comercială avantajoasă, accesibilă și, totodată, simplă și stabilă pe termen lung (fără promoții sau majorări anuale datorate inflației), respectând modelul de business consacrat în cele trei țări europene în care Grupul activează – România, Spania și Italia.

vizual_DIGI_
DIGI oferă tuturor clienților mai mult trafic de date mobile, fără costuri adiționale

DIGI dublează traficul inclus de internet mobil pentru abonamentele Nelimitat (persoane fizice), respectiv Business Nelimitat (persoane juridice), de la 100 GBytes la 200 GBytes, fără taxe suplimentare.

vizual_DIGI_
Grupul DIGI, contribuție de 1 miliard de lei la bugetul de stat, în primele 9 luni ale anului 2024

În perioada ianuarie – septembrie 2024, Grupul DIGI a virat către bugetul de stat suma de aproximativ 1 miliard de lei, sumă care reprezintă taxe, contribuții și impozite aferente operațiunilor tuturor entităților din România ale Grupului.

WTFun
DSC08323-2
Ariana, 13 ani, cucerește radioul. „Bitter Sweet”, a intrat în playlistul PROFM!

Prima dată, PROFM: Ariana, adolescenta de 13 ani, a lansat „Bitter Sweet”

WTFUN
Cum au descoperit matinalii de la ProFM talentul unei fetițe de 13 ani

„De asta iubim noi radioul!”

Adriana Armanu, numerolog
Cum te influențează numărul casei în care locuiești. Adriana Armanu, la WTFun: „Fiecare spațiu de locuit transmite o vibrație!”

Numărul apartamentului sau casei în care locuiești indică o vibrație care transmite locuitorilor o anumită stare de spirit. Despre acest subiect a vorbit Adriana Armanu, numerolog, la WTFun, matinalul de la PROFM cu Drăcea și Bogdan.

Partenerii noștri
PE ROZ Excentricul Dan Bilzerian, supranumit „regele” Instagramului, a ajuns în procese cu propriul tată, și el un personaj controversat
Excentricul Dan Bilzerian, supranumit „regele” Instagramului, a ajuns în procese cu propriul tată, și el un personaj controversat

Excentricul Dan Bilzerian, supranumit „regele” Instagramului, a ajuns în procese cu propriul tată, și el un personaj controversat

FILM NOW Jennifer Lopez, fotografiată la cumpărături cu Emme, pe care a prezentat-o cu pronume neutru acum doi ani
Jennifer Lopez, fotografiată la cumpărături cu Emme, pe care a prezentat-o cu pronume neutru acum doi ani

Jennifer Lopez, fotografiată la cumpărături cu Emme, pe care a prezentat-o cu pronume neutru acum doi ani

DIGI WORLD O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de persoane din lume. Beandri a îmbătrânit prematur
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de persoane din lume. Beandri a îmbătrânit prematur

O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de persoane din lume. Beandri a îmbătrânit prematur

DIGI ANIMAL WORLD Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate concursurile”
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate concursurile”

Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate concursurile”

DIGI LIFE Pantofii roșii purtați de Judy Garland în
Pantofii roșii purtați de Judy Garland în "Vrăjitorul din Oz", vânduți cu o sumă amețitoare la licitație, de 10 ori mai mare decât se estima
DIGI24 Ce spune Simona Bucura-Oprescu, nominalizată pentru ministerul Muncii, despre înghețarea pensiilor în 2025
Ce spune Simona Bucura-Oprescu, nominalizată pentru ministerul Muncii, despre înghețarea pensiilor în 2025
DIGI SPORT A postat ce i-a făcut iubitul și apoi a dispărut complet:
A postat ce i-a făcut iubitul și apoi a dispărut complet: "Îmi e rușine să vorbesc"
DIGI FM Un american și-a dus soția la un magazin din Brașov, iar imaginile sunt virale. Reacția acestuia când vede prețurile decorațiunilor de Crăciun
Un american și-a dus soția la un magazin din Brașov, iar imaginile sunt virale. Reacția acestuia când vede prețurile decorațiunilor de Crăciun
UTV Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru binele copiilor
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru binele copiilor