Bucuresti | 102,8FM SEARA dupa 7 cu FERE CARLAS DREAMS - SCARA 2 ETAJUL 7

Grupul DIGI și ecoul angajamentelor de CSR în 2021

Vizual_1600x960
Grupul DIGI și ecoul angajamentelor de CSR în 2021

Profil de companie responsabilă social în anul 2021

2021 a reprezentat, cu siguranță, anul comunității și al digitalizării. La finalul celui de-al doilea an de pandemie, prioritățile și tendințele s-au schimbat substanțial, dar au demonstrat că, împreună, #oameniiDIGI au devenit mai puternici și mai uniți, fapt concretizat și într-un nou studiu DIGI.

O companie responsabilă în România se implică activ, sprijină comunitatea din care face parte și acționează la nivelul educației, sănătății și mediului. Aceștia sunt pilonii care stau atât la baza unei strategii solide de dezvoltare durabilă, cât și a identității sustenabile, construită în mod real și conștient. Centrat pe beneficiul comunităților din România și pe gradul de preocupare a publicului față de proiectele de CSR derulate de companie, chestionarul „Ce înseamnă pentru tine RESPONSABILITATEA?” a fost completat online de 1.050 de respondenți, în perioada 23 noiembrie – 20 decembrie 2021, la inițiativa Grupului.

Conform rezultatelor, românii învață despre comportamentul responsabil și asimilează informațiile în cadrul familiei (49%), iar dacă în 2020 aceștia situau pe a doua poziție școala, în acest an a fost înlocuită de comunitate (18%), urmată de școală (12%), respectiv de toate aceste situații de interacțiune socială (17%).

În privința domeniilor în care ar trebui să se implice companiile, în viitor, și pe baza cărora să își creeze strategiile de responsabilitate socială, respondenții nominalizează pe primul loc educația de masă (41%), urmat de sănătate (17%), protecția mediului (11%). Participanții consideră că o companie se poate considera responsabilă doar atunci când, prin intermediul acțiunilor și politicilor promovate de aceasta, sprijină comunitatea (28%), se preocupă de angajați (21%), susține educația (11%) sau pune tehnologia în slujba oamenilor (7%).

DIGI, o companie recunoscătoare și aproape de oameni

Sprijinirea și încurajarea bunăstării sociale reprezintă un proces continuu, prin urmare, în 2021, DIGI a continuat să se implice în cauze care au avut impact real asupra angajaților, abonaților săi și față de întreaga comunitate. Grupul a realizat proiecte în domeniul sănătății (#DigiWell), cât și în cel al educației (#DigiEdu), al sustenabilității (#DigiBenefit) și digitalizării, pentru creșterea șanselor de integrare și dezvoltare socială (#DigiActiv).

Astfel, Grupul încheie anul 2021 cu 7 campanii de imunizare a cel puțin 1.000 de angajați și membri ai familiilor acestora, la nivel național; 180 de angajați prezenți la centrele de donare și cel puțin 440 de vieți salvate prin campania DIGI donează viață; extinderea proiectului DIGI CoRRRner în toate cele 458 de magazine din rețeaua companiei; 14 beneficiare ale Asociației Casiopeea sprijinite cu proteze mamare; peste 4.000 de copii conectați cu școala în urma campaniei Școala fără pauză și peste 400 de beneficiari din comunitățile locale, în urma proiectului Turul Târgurilor de Crăciun. În ceea ce privește securitatea cibernetică, DIGI a sprijinit prima ediție a evenimentului CyberHack 2021 și a desfășurat numeroase campanii interne de informare și conștientizare, dar și concursul intern Ferește-te de ȘiretClick!.

Inițiativele DIGI au avut ecou, astfel, 66% din persoanele care au completat chestionarul consideră că proiectele derulate de DIGI au adus schimbări la nivelul comunităților din România.

În ciuda priorităților pe care pandemia le-a schimbat, compania și-a urmat obiectivele de dezvoltare sustenabilă, iar aceste proiecte nu ar fi fost realizabile fără implicarea și eforturile tuturor #oamenilorDIGI, cărora Grupul le mulțumește, pentru că au ales să rămână conectați la nevoile societății, respectând, în același timp, normele de siguranță.

Având în vedere acțiunile pe care DIGI le-a întreprins de-a lungul anului, 84% din respondenți au evaluat DIGI drept o companie „categoric responsabilă” sau „mai degrabă responsabilă” din punct de vedere social. Comparativ cu anul 2020, compania și-a îmbunătățit percepția publică privind implicarea în activitățile de CSR.

Acest lucru este demonstrat și de topul generat prin menționarea spontană a proiectelor de responsabilitate socială corporativă demarate de companie. Respondenții au nominalizat următoarele inițiative: Digi #EDU (donații de echipamente și servicii de conectivitate pentru copiii din zone defavorizate sau din comunități izolate/ mediul rural, 27%), campaniile de imunizare și de luptă împotriva COVID-19 (22%), și campania de donare de sânge Digi donează viață (20%). În clasament mai figurează și proiectul DIGI CoRRRner (9%), Casiopeea - Cursa Roz (cros și marș anual pentru femeile care suferă de cancer la sân, 6%), #amgrijă (5%), campania Școala fără pauză, parteneriat DIGI FM și Asociația Banca de Bine (3%) și acțiunile privind Securitatea Cibernetică (2%).

Având în vedere mijloacele de comunicare prin intermediul cărora respondenții au aflat de acțiunile de responsabilitate socială, 66% au indicat mediul online ca sursa principală, 29% radio și 5% posturile de televiziune.

Îmbunătățirea continuă este un proces-cheie în abordarea operațiunilor companiei, astfel, eforturile și inițiativele DIGI au atras progrese recunoscute inclusiv de organizatorii CST Index România, care au acordat companiei Bronze Level Recognition, în cadrul ediției de anul acesta. Aceste rezultate sunt dovada faptului că percepția publică, în ceea ce privește acțiunile de CSR ale companiei, este favorabilă atât în rândul agențiilor cu expertiză, cât și printre beneficiarii direcți ai campaniilor.

Top citite
01 Vizual Netuarie 2025
La DIGI, „Netuarie” se întoarce cu o promoție de 50% la abonamentele de internet, în prima jumătate de an
02 Vizual_DIGI_
DIGI, lider detașat la portarea în rețeaua mobilă în anul 2024
03 Vizual FilmMania_Digi Romania_17.01.2025
FilmMania este disponibil pe DIGI România
04 vizual_DIGI_
Grupul DIGI, contribuție de peste 1,3 miliarde de lei la bugetul de stat în anul 2024
05 hoi@aarongodderis.com
DIGI începe activitățile comerciale în Belgia
ProFM
Theo Rose ProFM
Exclusiv! Theo Rose, în lacrimi: ,,E prima oara când vorbesc despre fostul iubit”
Pe aceeași temă
vizual comunicat campanie Pădurea DIGI
Din grijă pentru natură, 3.100 de copaci prind viață în “Pădurea DIGI”

Vineri, 15 noiembrie, Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația Act For Tomorrow, în localitatea Vânătorii Mici din județul Giurgiu. 3.100 de puieți sădiți prind rădăcini adânci și vor deveni peste ani pădure pentru a contribui la restaurarea unei regiuni vulnerabile din sudul României, expuse riscului de deșertificare.

Vizual Digi Communications
Digi Communications N.V. raportează venituri și alte câștiguri consolidate de 1,414 miliarde euro în primele 9 luni ale anului 2024

Veniturile și alte câștiguri consolidate ale Digi Communications au crescut cu 13,6% în T3 2024 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 492,5 milioane de euro, ceea ce a generat venituri de 1,414 miliarde euro în primele nouă luni ale anului 2024 (+13% față de 9L 2023).

1280x720px_Vizual comunicat Cyber Monday
La DIGI, continuă sărbătoarea ofertelor speciale de Cyber Monday

Pentru cei care au ratat ocazia de Black Friday, luni, 11 noiembrie 2024, DIGI extinde seria reducerilor atractive cu campania Cyber Monday, adresată tuturor clienților rezidențiali care doresc să își îmbogățească serviciile actuale sau să adauge altele noi din portofoliul companiei;

WTFun
andra si catalin maruta
Erau Andra și Cătălin Măruță iubiți când el a apărut în clipul piesei "Băieții și fetele"? "Culmea e că a venit cu o domnișoară"

Andra și Cătălin Măruță sunt împreună de 19 ani și la vară sărbătoresc 17 ani de când s-au căsătorit. Formează unul dintre cele mai sudate cupluri din showbizul autohton și au doi copii pe care-i iubesc mai presus de orice și de care sunt tare mândri.

780 x 440px_vizual Audiențe
Peste 2 milioane de ascultători aleg zilnic frecvențele radio Digi FM, PRO FM, Dance FM și Digi24 FM

Trustul media al Grupului DIGI, care are în componență stațiile Digi FM, PRO FM, Dance FM și Digi24 FM, a continuat să atragă un public numeros și în ultimele luni ale anului 2024. Conform studiului realizat de Mercury Research și Institutul Român pentru Evaluare și Strategie (IRES) în intervalul 2 septembrie - 15 decembrie 2024, posturile au ajuns zilnic la 2.096.300 de ascultători la nivel național, ceea ce reflectă o creștere de 27,82% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.

DSC08323-2
Ariana, 13 ani, cucerește radioul. „Bitter Sweet”, a intrat în playlistul PROFM!

Prima dată, PROFM: Ariana, adolescenta de 13 ani, a lansat „Bitter Sweet”

Partenerii noștri
PE ROZ Prinţul William, în cel mai trist moment al vieţii după diagnosticarea cu cancer a soţiei sale. Fost consilier: „A fost îngrozitor”
Prinţul William, în cel mai trist moment al vieţii după diagnosticarea cu cancer a soţiei sale. Fost consilier: „A fost îngrozitor”

Prinţul William, în cel mai trist moment al vieţii după diagnosticarea cu cancer a soţiei sale. Fost consilier: „A fost îngrozitor”

FILM NOW Ce face George Clooney când e departe de lumina reflectoarelor. Actorul: „Am fugit de acea viață, dar acum mă regăsesc în ea”
Ce face George Clooney când e departe de lumina reflectoarelor. Actorul: „Am fugit de acea viață, dar acum mă regăsesc în ea”

Ce face George Clooney când e departe de lumina reflectoarelor. Actorul: „Am fugit de acea viață, dar acum mă regăsesc în ea”

DIGI WORLD Adevărul despre plicurile de ceai pe care le folosește toată lumea. Ce au descoperit în ele oamenii de știință
Adevărul despre plicurile de ceai pe care le folosește toată lumea. Ce au descoperit în ele oamenii de știință

Adevărul despre plicurile de ceai pe care le folosește toată lumea. Ce au descoperit în ele oamenii de știință

DIGI ANIMAL WORLD Un câine abandonat într-o parcare a emoționat milioane de oameni. Mesajul pe care îl avea prins de zgardă: „Vă rog!”
Un câine abandonat într-o parcare a emoționat milioane de oameni. Mesajul pe care îl avea prins de zgardă: „Vă rog!”

Un câine abandonat într-o parcare a emoționat milioane de oameni. Mesajul pe care îl avea prins de zgardă: „Vă rog!”

DIGI LIFE Insula Santorini, zguduită de 21.500 de seisme, în stare de incertitudine înaintea sezonului turistic
Insula Santorini, zguduită de 21.500 de seisme, în stare de incertitudine înaintea sezonului turistic
DIGI24 Serghei Lavrov dezvăluie condițiile în care Rusia vrea încetarea războiului din Ucraina: Un rezultat ferm şi de durată care să convină
Serghei Lavrov dezvăluie condițiile în care Rusia vrea încetarea războiului din Ucraina: Un rezultat ferm şi de durată care să convină
DIGI SPORT Acum e definitiv: divorțează, după 11 ani! I-a cerut pensie alimentară de 500.000 de euro pe lună!
Acum e definitiv: divorțează, după 11 ani! I-a cerut pensie alimentară de 500.000 de euro pe lună!
DIGI FM Laura Cosoi, revoltată după ce a fost oprită în trafic de polițiști și amendată cu 2.400 de lei: „Cum își permite un om de rând o astfel de sancțiune?”
Laura Cosoi, revoltată după ce a fost oprită în trafic de polițiști și amendată cu 2.400 de lei: „Cum își permite un om de rând o astfel de sancțiune?”
UTV Ianis și Elena Hagi vor deveni parinti
Ianis și Elena Hagi vor deveni parinti