Grupul DIGI extinde portofoliul de produse media și anunță lansarea site-ului dedicat știrilor economice, digieconomic.ro. Această inițiativă își propune să fie o sursă relevantă de informare, prin care publicul este invitat să se pună la curent cu noutățile din domeniul economiei autohtone și mondiale, prezentate într-un stil accesibil și ușor de înțeles, la cele mai înalte standarde de editare.
Cu un focus editorial orientat spre obiectivitate și imparțialitate, platforma digitală digieconomic.ro va integra prognoze și analize pertinente de piață și va aborda cele mai actuale tendințe economice și financiare atât la nivel național, cât și internațional. Cititorii vor putea accesa opinii avizate din partea experților care vor aduce o perspectivă mai largă asupra evoluțiilor sectoarelor și a impactului acestora în contextul economic actual.
Proiectul se va concentra pe livrarea unui conținut media complet, echilibrat și echidistant, menit să contribuie la o mai bună înțelegere a realităților zilei din mediul economic.
Prin lansarea noului site digieconomic.ro, Grupul DIGI își diversifică oferta de conținut online, cu scopul de a îmbogăți experiența publicului și de a-l conecta permanent la cele mai importante noutăți și provocări din economia țării și din lume. În completarea Digi24.ro care este cel mai urmărit site de știri și analize din online-ul românesc, digieconomic.ro urmărește abordarea amplă a evenimentelor economice pentru a oferi cititorilor o imagine clară și cuprinzătoare asupra fenomenelor din sfera socio-economică.
Conform Biroului Român de Audit Transmedia, platforma online Digi24.ro este principala sursă de informare pentru mai mult de 9 milioane de vizitatori unici (medie lunară în ultimele 12 luni) care generează lunar, în medie, peste 68 de milioane de afișări de pagină.
În prezent, Grupul DIGI deține televiziunea de știri Digi24 HD, în format full HD, 4 canale de sport HD, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, care difuzează cele mai importante competiții sportive din România și din lume, postul Film Now (pay-TV), 3 canale documentare, Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile muzicale UTV, Hit Music Channel, posturile de radio: Digi FM, PROFM, DIGI24 FM și Dance FM. Acestea sunt prezente în spațiul online cu site-uri dedicate care s-au impus ca repere în peisajul digital din România, oferind acces la un conținut variat, cu informație și divertisment de calitate, contribuind astfel la consolidarea imaginii de brand a companiei.