În mai puţin de 24 de ore, videoclipul piesei „La Fama”, interpretată în duet de Rosalía şi The Weeknd şi care a fost lansată joi, a depăşit 2,2 milioane de vizualizări pe reţelele de socializare, relatează EFE, potrivit Agerpres. Luni dimineață, acesta ajunsese la peste 8, 5 milioane de vizualizări.
Acest număr, deşi impresionant, reprezintă doar jumătate din vizualizările pe care artista catalana le-a primit pentru videoclipul piesei în colaborare cu Bad Bunny, „La noche de anoche”, lansată la începutul anului şi care a obţinut peste 5 milioane de vizualizări într-o singură zi.
În „La Fama”, Rosalía cântă şi dansează într-o ţinută cu franjuri de culoarea perlei pe ritmuri de „bachata”, în timp ce coboară scările în ceea ce pare să fie un cabaret şi se apropie senzual de The Weeknd, care se află în rândul publicului.
Nu este prima colaborare dintre cei doi artişti care, în 2020, au lansat un remix al hitului „Blinding Lights”, în care Rosalia îl acompaniază pe The Weeknd.
Cântăreaţa catalană a anunţat că va lansa, la începutul anului 2022, cel de-al treilea album, din care face parte şi piesa „La Fama”.
În urmă cu trei ani, Rosalia lansa primul său album, „El mal querer” (2018), care a catapultat-o pe scena internaţională şi care a fost aclamat de critici.
Câştigătoarea unui premiu Grammy şi a cinci Latin Grammy, Rosalia a lansat numeroase piese în colaborare cu alţi artişti, precum J Balvin („Con altura”), Ozuna („Yo x ti, tú x m”), Travis Scott („TKN”), Billie Eilish („Lo vas a olvidar”), Oneohtrix Point Never („Nothing's Special”), Bad Bunny („La noche de anoche”) şi, mai recent, cu Tokischa („Linda”).