Cu mult înainte de a fi logodită cu prințul Harry și chiar înainte de a juca rolul lui Rachel Zane în "Suits", ea s-a răzvrătit împotriva limbajului ''sexist" folosit în unele campanii publicitare pentru produse de uz casnic obișnuite. Deși copil, Markle s-a simțit ofensată când a auzit o reclamă la un detergent de spălat vase al companiei Procter&Gamble, în care se afirma că "femeile din întreaga Americă se luptă cu oale și tigăi slinoase".
Ea s-a declarat "șocată și supărată" pentru felul în care au fost reprezentate rolurile de gen și, de asemenea, de doi colegi băieți care au glumit că femeile "aparțin" bucătăriei. Când a plecat acasă și le-a spus părinților, tatăl său, director de imagine, a folosit incidentul pentru a-l transforma într-un moment de învățare, încurajând-o să-și apere convingerile și să scrie o scrisoare "celor mai puternici oameni" la care se putea gândi.
Iar după ce a trimis o scrisoare către Procter&Gamble, Meghan a pus în mișcare o schimbare în modul de promovare a produselor. Reclama a fost modificată, înlocuind cuvântul ''femeile'' cu ''oamenii''.
MAI CITEŞTE: Prințul Harry și Meghan Markle s-au logodit! Casa Regală a anunțat data nunții