Digi figurează în top 10 cele mai valoroase branduri românești, alături de Dacia, Emag, Dedeman, Petrom, Banca Transilvania.
Anul trecut, brandul românesc din telecomunicații era evaluat la 186 milioane de euro și se poziționa pe locul al cincilea în topul celor mai valoroase branduri autohtone. Pe fondul succesului înregistrat pe piețe internaționale (Spania și Ungaria, în special), Digi a fost inclus, în premieră, în 2019, în topul brandurilor telecom internaționale, Brand Finance Telecoms 300.
„Brandurile puternice cresc cu mult peste ritmul economiei naționale – iar companiile cu branduri puternice creează valoare chiar și când creșterea economică încetinește. Se conturează o dinamică solidă a brandurilor românești de top, care le pregătește pentru provocările viitorului”, a declarat David Haigh, CEO Brand Finance.
Valoarea totală a celor 50 de branduri din top depășește 5 miliarde de euro.
În 2018, Digi a împlinit 25 de ani de existență, aniversare pe care compania a marcat-o printr-o campanie de imagine corporate derulată sub sloganul ”De 25 de ani, conectați #nelimitat”.