Andia lansează „Pietre prețioase” în colaborare cu Guess Who, următoarea piesă de pe albumul de debut cu același nume, care va fi lansat la finalul acestei luni.
După succesul „Sfârșitul lumii”, Andia revine cu o nouă piesă emoționantă, de data aceasta despre oameni și natura umană, numită metaforic „Pietre prețioase”, în colaborare cu Guess Who. Piesa este scrisă de Alex Pelin și Guess Who, compusă de Alex Pelin, Vlad Lucan, Guess Who, iar Vlad Lucan s-a ocupat și de partea de producție.
„Când am inregistrat piesa prima dată, o ascultam în căști și aveam ochii în lacrimi. Nu pot să descriu în cuvinte, ci doar pot să vă invit să vă deschideți inima și să ascultați fiecare acord al piesei. Mie îmi dă fiori și acum. Guess Who este un artist talentat și cu un vibe cool, cu care mă bucur să fi colaborat pe una dintre piesele de pe primul meu album. Ma bucur că în sfârșit pot împărtăși cu voi această piesă, căci nu mai aveam răbdare”, a declarat Andia.
„Mă bucur că am colaborat cu Andia, mi-au atras atenția timbrul ei vocal și feelingul pe care îl transmite încă de la prima piesă auzită. A fost o chestiune de timp până am găsit piesa potrivită și sper ca lumea să rezoneze cu ea la fel de mult cum am făcut-o noi”, a declarat Guess Who.
Videoclipul este unul de beauty, care exprimă sensibilitatea Andiei în contrast cu lumea urbană din care face parte Guess Who, a cărui echipă creativă au fost Anton San (regizor) și Paul Tatcu (director de imagine), iar producția a fost făcută de Loops Production. Din echipa de beauty a artistei au făcut parte Cristina Crăciun (styling), Anca Buldur (make-up) și Cătălin Manolache (hair).
„Cred că este unul dintre videoclipurile mele preferate dintre cele pe care le-am făcut până acum. Cuprinde exact trăirile mele în legătură cu această piesă și sper să vă placă și vouă la fel de mult!”, a mai declarat Andia.
În luna noiembrie a anului trecut, Andia a lansat „Sfârșitul lumii”, piesă care a ajuns #1 în trendingul românesc de pe Youtube, cu peste 8 milioane de vizualizări pe YouTube și care a intrat la doar o săptămână de la lansare în topul celor mai difuzate 10 piese de pe MediaForest, ajungând până pe locul 1, poziție pe care a ocupat-o timp de 6 săptămâni.
La trei ani de la lansarea pe piața muzicală românească, Andia a reușit să cucerească inimile a milioane de ascultători, precum și topurile muzicale de radio și televiziune. Artista a fost prezentă pe locul 1 în top Media Forest cu cinci dintre piesele pe care performează – Salcâmii, Retrograd, Slăbiciuni, Anotimpuri și Sfârșitul lumii. Ascensiunea rapidă în industria muzicală românească nu face decât să demonstreze puterea de star a Andiei.