Piesa "Heart Attack" reprezintă o colaborare unică între Akcent, unul dintre cele mai cunoscute și apreciate proiecte muzicale din România, și Olivia Addams, superstarul momentului care a reușit să fie no. 1 în Shazam Polonia. Mesajul piesei este despre cât de rapid ne putem îndrăgosti și despre cât de ușor este să pierdem controlul asupra a ceea ce simțim, uitând cine suntem.
"Ma bucur că am ocazia să lansez un cântec cu Olivia una din cele mai internaționale voci din România. Cântecul a căpătat magie atunci când a înregistrat melodia. Heart Attack înseamnă și o cotitură în cariera mea, ca stil, ca abordare cât și ca strategie de marketing." spune Akcent.
"A fost o reală plăcere să lucrez cu Akcent pentru aceast proiect! Iubesc piesa și sunt sigură că și voi o să vă bucurați la fel de mult ca mine! Vă transmit mullte îmbrățișări pline de iubire!" ne trasmite Olivia Addams.
Pentru această lansare, nume precum Adrian Sina, Olivia Addams, Achim Marian, Andreas Oberg sau George Papagheorghe au contribuit la realizarea versurilor și a liniei melodice.
Akcent, pe lângă succesul formidabil avut pe plan național, s-a bucurat de aprecierea și recunoștința fanilor străini, motiv pentru care piesa "Kylie" s-a auzit la Tomorrowland, unul dintre cele mai mari și iubite festivaluri de muzică din lume. Piese precum "Dragoste de închiriat", "Ți-am Promis", "Buchet de trandafiri" sau "My Passion" au reprezentat, pentru iubitorii de muzică, unele dintre cele mai bune piese pe care să te distrezi alături de prieteni.
Olivia Addams, artistul fenomen al momentului, a cunoscut succesul într-un timp foarte scurt, ceea ce demonstrează faptul că timbrul ei unic cu influențe nordice și munca titanică reprezintă cheia succesului. Totul a început ca o joacă pe TikTok care, în final, s-a dovedit a fi rampa de lansare a tinerei artiste în industria muzicală. Adunând o comunitate formidabilă de peste 1 milion de urmăritori, Olivia Addams se bucură de un succes enorm, atât datorită fanilor, cât și datorită calității pieselor lansate. "I'm lost", "Dumb", "Are We There" sau "Stranger" sunt lansările care au reușit să se bucure de recunoștința fanilor internaționali, auzindu-se pe cele mai mari radiouri din Polonia, Rusia, Bulgaia sau Turcia.