Alexandra si Larisa au nevoie de doua prietene pentru a petrece ziua de 28 octombrie ca-n "Sex And The City"!
Esti Sexy? Iti place sa iesi In the city cu prietenele? - iata doua intrebari la care ascultatoarele ProFM nu pot raspunde decit "da". Si este numai bine, pentru ca Vuvuzelele care dau trezirea Romaniei la "Alarma" alaturi de Claudiu Sara si Bogdan Nicolai isi cauta doua partenere ca in filmul "Sex And The City", numai bune de iesit in oras, pentru o zi de cumparaturi si rasfat.
Deci, fie ca si-ar dori rolul Samanthei, al lui Carrie, Mirandei sau pe cel al lui Charlotte ascultatoarele ProFM nu trebuie sa rateze ocazia! Incepind de luni, 11 octombrie, pot intra pe site-ul concursului si pot sa posteze fotografii cu ele pe pagina "Sexy In The City" prin care sa dovedeasca ce bine se potrivesc alaturi de Alexandra si Larisa. Cele doua ascultatoare, care pina pe 25 octombrie au adunat numarul maxim de voturi, vor avea o zi speciala pe 28 octombrie, exact ca in serialul preferat.
Masa de prinz rezervata pentru 4 persoane, make-up si coafor, ora de fitness, bineinteles shopping si locuri VIP la evenimentul de lansare al filmului "Sex and the City 2" pe DVD.
REGULAMENTULPROMOTIEI
"Sexy in the city"
Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei
Organizatorul campaniei promotionale este S.C. PRO TV S.A. cusediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1 ,sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala seva derula in conformitate cu prezentul regulament care esteobligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezervadreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursulderularii Campaniei.
Art. 2. Temeiul legal
Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentruaprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercializareaproduselor si a serviciilor pe piata. Orice eroare in declarareadatelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare,acestia nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii unor dateeronate care au dus la imposibilitatea transferului in conditiinormale a premiului.
Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare
Promotia se desfasoara in perioada 11 - 25 octombrie 2010, de lunipana duminica, pe siteul www.profm.ro. Promotia va fi organizata sidesfasurata in toata tara.
Art. 4. Marcile si produsele participante
In acest concurs este implicata marca ProFM.
Art. 5. Drept de participare
La aceasta promotie pot participa cetatenii romani, de sex feminin,cu domiciliul in Romania, cu varsta peste 18 ani.
Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiei SC ProTVSA precum si rudele de gradul I ale acestora.
Participarea la campania promotionala "Sexy in the city" implicaacceptarea ca numele, fotografiile si materialele filmate cuparticipantii si castigatorii sa poata fi facute publice sifolosite in scop publicitar, fara pretentii de ordinpatrimonial.
Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de un document deidentitate, pasaport, buletin de identitate sau carte deidentitate.
Art. 6. Protectia datelor personale
SC PRO TV S.A. este inregistrat la Autoritatea Na?ional? deSupraveghere a Prelucr?rii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP)in Registul General sub numarul 17155.
Participantele la concurs sunt de acord ca datele lor personale saintre in baza de date a organizatorului si sa fie utilizate decatre organizator pentru actiuni promotionale viitoare (primire deinformatii, stiri, obiecte promotionale, prin posta, telefon,e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare), fara alte obligatiisau plati.
Participantele au dreptul da a solicita organizatorului stergereasau actualizarea datelor personale, in conformitate cu prevederileLegii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire laprelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie aacestor date precum si a legii 506/2004 privind prelucrarea datelorcu caracter personal si protectia vietii private in sectorulcomunicatiilor electronice.
Art. 7. Mecanismul campaniei
a) Inscrierea si desfasurarea concursului:
In perioada 11 - 19 octombrie 2010, persoanele (fetele) care dorescsa participe la campanie sunt invitate sa se inscrie pe siteulProFM. Formularul de inscriere va contine campuri pentru datelepersonale, poza si un comentariu care sa ii convinga peutilizatorii siteului sa o voteze.
In perioada 20 - 25 octombrie 2010 participantele inscrise vorputea fi votate de catre utilizatorii siteului ProFM. Votul se vainchide pe data de 25 octombrie la orele 16.00
Pe data de 26 octombrie 2010 in cadrul emisiunii Alarma de la ProFMrealizata de Claudiu Sara si Bogdan Nicolai (intervalul orar 7.00 -10.00) se vor anunta cele 2 castigatoare si anume fetele care auprimit cele mai multe voturi.
Numele castigatorilor va fi afisat pe siteul www.profm.ro inmaximum 24 de ore de la data anuntarii lor pe radio.
b) Modalitati tehnice de monitorizare:
Toate operatiunile de inscriere in campanie vor fi inregistrateintr-o baza de date care va fi, la cerere, pusa la dispozitiaoricaror autoritati cu competente in domeniu.
c) Fraudarea concursului:
Administratorii site-ului profm.ro si ai campaniei promotionale"Sex in the city"isi rezerva dreptul de a suspenda si de a stergeinregistrarea oricarui utilizator suspectat ca a incercat safraudeze concursul.
Art. 8. Premiile
In cadrul acestei campanii vor fi acordate 2 premii, celor maivotate 2 fete inscrise in campanie. Un premiu consta intr-o zipetrecuta ca in filmul "Sex and the City" la Mall Plaza Romania sianume: masa de pranz la un restaurant, o ora la o sala de fitnes, oora la un salon (aranjat, makeup), participare VIP la evenimentulde lansare pe DVD al filmului "Sex and the city 2", bon valoric decumparaturi la un magazin. Toata actiunea se petrece in cadrulPlaza Romania. Premiul este valabil numai pentru ziua de 28octombrie 2010.
Cele 2 castigatoare ale campaniei vor putea beneficia de premiunumai in data de 28 octombrie 2010, alaturi de cele 2 asistenteProFM (Alexandra si Larisa) si conform programului stabilit decatre organizatorul campaniei. In cazul in care castigatoarele nusunt de acord cu programul premiul se anuleaza. Castigatorii nu auposibilitatea de a cere modificarea parametrilor premiului.
Validarea premiului obtinut se face in baza actului deidentitate.
Art. 9. Desemnarea si anuntarea castigatorului
Pe data de 26 octombrie 2010 in cadrul emisiunii Alarma de la ProFMrealizata de Claudiu Sara si Bogdan Nicolai (intervalul orar 7.00 -10.00) se vor anunta cele 2 castigatoare si anume fetele care auprimit cele mai multe voturi. In cazul in care sunt mai mult de 2fete care au strans acelasi numar de voturi, se vor alege primele 2in functie de ordinea in care s-au inscris pe site.
Premiul campaniei consta intr-o zi petrecuta ca in serialul "Sexand the city". Premiul este valabil numai in data de 28 octombrie2010 si poate fi folosit conform programului stabilit de catreorganizatorul campaniei. In cazul in care castigatoarele nu potrespecta programul vor fi descalificate si nu isi vor mai primipremiul.
Organizatorul se obliga sa faca public numele castigatorilor pewww.profm.ro in maximum 24 zile de la data anuntarii lor peradio.
Art. 10. Regulamentul concursului
Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare, in modgratuit pe pagina de concurs din cadrul site-ului www.profm.ro.Participarea la aceasta campanie implica obligativitatearespectarii prevederilor prezentului Regulament.
Pe perioada de desfasurare a promotiei, ascultatorii pot suna lalinia de telefon dedicata promotiei: 021-252.26.42 (linietelefonica cu tarif normal) pentru a afla mai multe amanunte inlegatura cu promotia (regulament de participare, premii, modalitatede acordare a premiilor, precum si pentru sugestii sau eventualeplangeri). Programul de functionare al liniei telefonice este deLuni pana Vineri intre orele 07:00 - 18:00.
Art. 11. Taxe si impozite
Organizatorul campaniei este raspunzator de plata taxelor legate depremiile oferite.
Art. 12. Litigii
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii laconcurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in careaceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate deinstantele judecatoresti romane competente.
Art. 13. Intreruperea concursului
Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de fortamajora sau printr-o decizie a organizatorului, dar nu inainte de aanunta publicul prin intermediul a cel putin o televiziunenationala sau a unui cotidian national.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilorLegii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000privind comercilizarea produselor si a serviciilor pe piata si afost semnat in [..] exemplare originale, astazi data autentificariide catre notarul public.
SC ProTV SA
Prin reprezentant legal
CASTIGATORI
Simona Bartic
Carmen Georgescu
Valentina Tirbu