In decembrie toate pregatirile pentru Craciun se fac in mare graba. Totusi anul asta nu trebuie sa alergi dupa cel mai frumos brad pentru va vine el la tine direct de la ProFM!
Joi, 22 decembrie, castigi la ProFM cate un brad in fiecare ora de program la radio, de la 07:00 la 23:00. Prinde semnalul de concurs si trimite un SMS la1872 cu textul "O brad frumos"! SMS-ul cu numarul 22 castiga bradul de la ora respectiva.
Ler it be!
Asculta pe 22 decembrie dimineata "Alarma ProFM" cu Sara si Nicolai sau prinde peste ziua concursul in emisiunile lui George, Giulia, Madalina, CRBL sau Greeg si Onuc pentru ca anul asta sa vina bradul ProFM la tine.
"Joi, 22, Prinde Bradul de la noi"
Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei
Organizatorul campaniei promotionale este S.C. PRO TV S.A. cu sediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1 , sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament care este obligatoriu pentru toti participantii.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursul derularii Campaniei.
Art. 2. Temeiul legal
Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercializarea produselor si a serviciilor pe piata.
Orice eroare in declararea datelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare, acestia nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii unor date eronate care au dus la imposibilitatea transferului in conditii normale a premiului.
Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare
Perioada de promovare se desfasoara intre 12-21 decembrie 2011.
Concursul se desfasoara pe radio ProFM pe data de 22 decembrie.
Promotia va fi organizata si desfasurata in toata tara.
Art. 4. Marcile si produsele participante
In acest concurs sunt implicate marcile ProFM si MagazinulDeBrazi.ro - parte din Silva Grup
Art. 5. Drept de participare
La aceasta promotie pot participa cetatenii romani, cu domiciliul in Romania, cu varsta peste 18 ani.
Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiei SC ProTV SA si ai SC SILVA GRUP Romania precum si rudele de gradul I ale acestora.
Participarea la campania promotionala "JOI,22, PRINDE BRADUL DE LA NOI" implica acceptarea ca numele, fotografiile si materialele filmate cu participantii si castigatorii sa poata fi facute publice si folosite in scop publicitar, fara pretentii de ordin patrimonial.
Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de un document de identitate, pasaport, buletin de identitate sau carte de identitate.
Art. 6. Protectia datelor personale
Prin inscrierea in cadrul concursului "Joi, 22, Prinde bradul de la noi" , orice participant isi exprima acordul ca toate datele cu caracter personal sa fie incluse in baza de date a S.C. PRO TV S.A, persoana juridica inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, sub numarul 17155. Scopul prelucrarii datelor este "reclama, marketing si publicitate".
S.C. PRO TV S.A prelucreaza datele personale ale participantilor in vederea organizarii acestui concurs, desemnarii castigatorilor si atribuirii de premii, precum si pentru a informa in legatura cu alte produse, servicii, evenimente, etc. (telefon, SMS, e-mail, posta, etc).
Conform dispozitiilor art.20 alin.(1) din Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, S.C. PROTV S.A. are obligatia de a aplica masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.
Datele cu caracter personal prelucrate in vederea organizarii acestui concurs, desemnarii castigatorilor si atribuirii de premii sunt destinate utilizarii de catre S.C.PRO TV S.A si vor fi comunicate numai partenerilor contractuali ai operatorului cu care acesta colaboreaza in vederea organizarii concursului si publicului larg prin afisarea listei castigatorilor premiilor acordate in cadrul concursului. La incheierea operatiunilor de prelucrare a datelor in scopul organizarii acestui concurs, S.C. PRO TV S.A. nu va transfera aceste date unui alt operator. Comunicarea acestor date partenerilor contractuali se realizeaza numai in scopul informarii lor in privinta derularii concursului si desemnarii castigatorilor. S.C. PRO TV S.A nu raspunde pentru eventuala utilizare neautorizata a datelor cu caracter personal de catre partenerii sai.
Conform Legii 667/2001, participantii au urmatoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie. Pentru exercitarea acestor drepturi participantii trebuie sa inainteze S.C. PRO TV S.A. o cerere scrisa, datata si semnata, pe care sa o depuna la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 109, sector 2, Bucuresti.
Daca unele date furnizate sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
Art. 7. Mecanismul campaniei
a) Desfasurarea concursului si desemnarea castigatorului:
Joi, 22 decembrie, se castiga cate un brad in fiecare ora de program, de la 07:00 la 23:00.
In fiecare ora, de la 07:00 la 23:00, ascultatorii PROFM cand vor auzi semnalul de concurs, trebuie sa trimita un SMS la1872 cu textul "O brad frumos"!
SMS-ul cu numarul 22 este castigatorul bradului, de la ora respectiva.
Nu mai pot participa la concurs persoanele care au fost desemnate o data, ca si castigator (-ore) in cadrul campaniei "Joi, 22, Prinde bradul de la noi". In cazul in care concurentul care a trimis SMS-ul cu numarul 22, a mai castigat o data in cadrul campaniei "Joi, 22, Prinde bradul de la noi", premiul nu va fi acordat acestuia si se ia in considerare SMS-ul urmator, in ordinea sosirii.
Castigatorul va intra in direct cu DJ-ii PROFM la urmatoarea interventie.
Total: 17 brazi.
b) Modalitati tehnice de monitorizare:
Toate operatiunile de inscriere in campanie se vor inregistra intr-o baza de date si vor fi puse, la cerere, la dispozitia autoritatilor competente in domeniu.
c) Fraudarea concursului:
ProFM isi rezerva dreptul de a suspenda si de a sterge inregistrarea oricarui utilizator suspectat ca a incercat sa fraudeze concursul.
Art. 8. Premiile
In cadrul acestei campanii se vor da ca premii, 17 brazi cu radacina.
Premiile sunt puse la dispozitie de partener SC SILVA GRUP ROMANIA SRL.
Valoarea totala a premiilor este de 8500 ron (tva inclus).
Validarea premiului obtinut se face in baza actului de identitate.
Castigatorii nu au posibilitatea de a cere modificarea parametrilor premiului.
Art. 9. Anuntarea castigatorului
Castigatorii vor fi anuntati pe data de 22 decembrie 2011 pe siteul www.profm.ro si pe radio ProFM, in direct in cadrul emisiunilor "Alarma PROFM", "George Vintila", "Giulia", "Madalina Vintila", "CRBL", Greeg si Onuc".
Art. 10. Regulamentul concursului
Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare, in mod gratuit, pe pagina de concurs din cadrul site-ului www.profm.ro. Participarea la aceasta campanie implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
Pe perioada de desfasurare a promotiei, ascultatorii pot suna la linia de telefon dedicata promotiei: 021-252.26.42 (linie telefonica cu tarif normal) pentru a afla mai multe amanunte in legatura cu promotia (regulament de participare, premii, modalitate de acordare a premiilor, precum si pentru sugestii sau eventuale plangeri). Programul de functionare al liniei telefonice este de Luni pana Vineri intre orele 07:00 - 18:00.
Orice modificare a prezentului Regulament va fii facuta publica pe www.profm.ro.
Art. 11. Taxe si impozite
Partenerului acestei campanii, SC SILVA GRUP ROMANIA SRL, ii revine in exclusivitate obligatia de a calcula, retine la sursa si vira catre bugetul de stat cota de 16 % aplicata asupra venitului net realizat din acordarea premiului "De Craciun dam o silueta tun" in conformitate cu disp. art.77 al.1 din din Legea nr.571/2003 privind Codul Fiscal al Romaniei.
Art. 12. Litigii
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la concurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti din raza teritoriala a sediului social al Organizatorului.
Art. 13. Intreruperea concursului
Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul, cu cel putin 24 ore inainte despre intrerupere prin intermediul a cel putin o televiziune nationala sau a unui cotidian national.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Legii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercilizarea produselor si a serviciilor pe piata.
SC ProTV SA
Prin reprezentant legal
CASTIGATORI