Valentine's Day s-a dus, insa tu mai ai o sansa sa-i faci iubitului sau iubitei tale o super surpriza. De Dragobete, ProFM pune la bataie un nou weekend de vis la hotelul Tulip Inn Bucharest City!!
Nu sta pe ganduri! Incarca acum declaratia ta de iubire la campul "descriere" si nu uita sa adaugi fotografia cu voi doi care-ti place cel mai mult. Lasa-ne fara cuvinte si... te vom plimba cu o super masina, te vom caza la Tulip Inn Bucharest City si iti vom servi o cina "ca-n filme", la restaurantul hotelului. Vei avea parte de cea mai romantica trezire in doi, cu mic dejun servit in varful patului.
Da glas iubirii tale, iar de Dragobete, rasfata-te la Tulip Inn Bucharest City cu ProFM! INSCRIE-TE AICI, INCEPAND DE LUNI, 15 FEBRUARIE!
Castigatorii concursului 'Da glas iubirii tale' sunt:
MAIER MADARASAN DIANA ALINA
ALEXAN ROXANA ALEXANDRA
REGULAMENTULPROMOTIEI
"Da glas iubirii peprofm.ro si rasfata-te la Tulip Inn BucharestCity!"
Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei
Organizatorul campaniei promotionale este S.C. PRO TV S.A. cusediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1 ,sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala seva derula in conformitate cu prezentul regulament care esteobligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezervadreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursulderularii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul intr-orevista de tiraj important.
Art. 2. Temeiul legal
Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentruaprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercializareaproduselor si a serviciilor pe piata. Orice eroare in declarareadatelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare,acestia nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii unor dateeronate care au dus la imposibilitatea transferului in conditiinormale a premiului.
Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare
Promotia se desfasoara in perioada 1 - 11 februarie 2010, respectiv15 - 21 februarie 2010, pe radio ProFM si pe www.profm.ro. Promotiava fi organizata si desfasurata pe intreg teritoriulRomaniei.
Art. 4. Marcile si produsele participante
In acest concurs sunt implicate marcile: ProFM si Tulip InnBucharest City
Art. 5. Drept de participare
La aceasta promotie pot participa cetatenii romani, cu domiciliulin Romania, cu varsta peste 18 ani.
Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiilor SC ProTVSA precum si rudele de gradul I ale acestora.
Participarea la campania promotionala "Da glas iubirii pe profm.rosi rasfata-te la Tulip Inn Bucharest City!" implica acceptarea canumele, fotografiile si materialele filmate cu participantii sicastigatorii sa poata fi facute publice si folosite in scoppublicitar, fara pretentii de ordin patrimonial.
Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de un document deidentitate, pasaport, buletin de identitate sau carte deidentitate.
Art. 6. Mecanismul campaniei
a) Inscrierea si desfasurarea concursului:
Ascultatorii care doresc sa participe la campania "Da glas iubiriipe profm.ro si rasfata-te la Tulip Inn Bucharest City!" trebuie saacceseze siteul www.profm.ro in perioada 1 - 11 februarie 2010(orele 18.00) respectiv in perioada 15 - 21 februarie 2010 (orele12.00) si sa completeze formularul de pe pagina campaniei.Formularul contine campuri pentru datele personale aleparticipantului (nume, prenume, varsta, telefon, email,localitate), campul unde trebuie uploadata poza (poza cu cei doiindragostiti) cat si campul unde trebuie scrisa declaratia dedragoste pentru persoana iubita. Numele participantului, poza catsi declaratia de dragoste vor fi aprobate de catre departamentulprofm.ro si afisate pe pagina de concurs.
Campania va avea 2 faze si anume faza 1 dedicata sarbatorii SfValentin (perioada inscriere 1 - 11 februarie) si faza 2 dedicatasarbatorii de Dragobete (perioada inscriere 15 - 21 februarie2010).
Inscrierile din faza 1 nu vor fi valabile si pentru faza 2, ele vorfi scoase din baza de date prin urmare participantii care nu aucastigat la faza 1 si doresc sa participe la faza 2 trebuie sa seinscrie din nou in perioada de inscriere a fazei 2.
Fiecare faza va avea cate un castigator: primul castigator va fianuntat pe 12 februarie si va beneficia de premiul dedicat zilei deSf Valentin, al doilea castigator va fi anuntat pe 22 februarie siva beneficia de premiul dedicat zilei de Dragobete.
b) Modalitati tehnice de monitorizare:
Toate operatiunile de inscriere in campanie vor fi inregistrateintr-o baza de date care va fi, la cerere, pusa la dispozitiaoricaror autoritati cu competente in domeniu.
Art. 7. Premiile
In cadrul acestei campanii vor fi acordate 2 premii identice, unpremiu fiind acordat pentru ziua de Sf Valentin, iar al doileapremiul pentru ziua de Dragobete.
Premiul consta in:
? Cazare pentru o noapte in cadrul hotelului Tulip Inn BucharestCity
? Valentine's Day: Junior Suite (Delux) pentru noaptea de 13 spre14.02.10
? Dragobete: Junior Suite (Delux) pentru noaptea de 20 spre21.02.10.
? Mic dejun, o cina romantica pentru 2 persoane, 2 cocktailuri labarul hotelului si o carte de dragoste.
? De asemenea, castigatorii vor fi transportati cu o masina de luxcu sofer de la adresele lor (daca locuiesc in Bucuresti sau la odistanta de maximum 20 km de Bucuresti) sau de la gara/punctul desosire in oras spre hotel si inapoi.
Validarea premiului obtinut se face in baza actului deidentitate.
Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in bani sauin alte obiecte a premiului si nici de a cere modificareaparametrilor premiului. Castigatorii pot sa-si revendice si saridice premiul intr-un interval in maxim 24 de ore de la datacastigarii lui.
Art. 8. Desemnarea si anuntarea castigatorului
Claudiu Sara si George Vintila, realizatorii programului dedimineata de la Radio ProFM, vor analiza cu atentie inscrierile depe site si il vor declara castigator pe participantul/participantacare a reusit sa ii impresioneze cel mai tare prin declaratiainscrisa in concurs.
Primul castigator va fi anuntat live la ProFM in data de 12februarie, iar al doilea castigator va fi anuntat live la ProFM indata de 22 februarie.
Organizatorul se obliga sa faca public numele castigatorului pewww.profm.ro in maximum 2 zile de la data incheieriicampaniei.
Art. 9. Regulamentul concursului
Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare, in modgratuit pe pagina de concurs din cadrul site-ului www.profm.ro.Participarea la aceasta campanie implica obligativitatearespectarii prevederilor prezentului Regulament.
Pe perioada de desfasurare a promotiei, ascultatorii pot suna lalinia de telefon dedicata promotiei: 021-252.26.42 (linietelefonica cu tarif normal) pentru a afla mai multe amanunte inlegatura cu promotia (regulament de participare, premii, modalitatede acordare a premiilor, precum si pentru sugestii sau eventualeplangeri). Programul de functionare al liniei telefonice este deLuni pana Vineri intre orele 07:00 - 18:00.
Art. 10. Taxe si impozite
Organizatorul campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe saua altor obligatii financiare legate de premiile oferite, acesteafiind in sarcina persoanei castigatoare.
Art. 11. Litigii
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii laconcurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in careaceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate deinstantele judecatoresti romane competente.
Art. 12. Intreruperea concursului
Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de fortamajora sau printr-o decizie a organizatorului, dar nu inainte de aanunta publicul prin intermediul a cel putin o televiziunenationala sau a unui cotidian national.
Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilorLegii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000privind comercilizarea produselor si serviciilor pe piata si a fostsemnat in [..] exemplare originale, astazi data autentificarii decatre notarul public.
SC ProTV SA
Prin reprezentant legal